Статьи

Mobile-review.com МТС: 15% (не) зайві?

  1. Історія питання
  2. Техніка звернення зі знижкою
  3. перспективи
  4. Посилання по темі

Очікувана скасування «Знижки постійним клієнтам» офіційно призначена на 8 липня. Проіснувала сім років програма вичерпала свою корисність для оператора і практично повністю закривається для нових підключень. Тепер перед діючими учасниками програми стоїть завдання збереження за собою незайвим 15% знижки на максимально можливий термін.

Новина можна почитати тут , Бажано не з мобільного пристрою. Так як вас автоматично перенаправляють на новина pda-версії сайту, в якій забули (або «забули») найголовнішу, першу фразу про скасування 15-відсоткової знижки.

Так як вас автоматично перенаправляють на новина pda-версії сайту, в якій забули (або «забули») найголовнішу, першу фразу про скасування 15-відсоткової знижки

Тому спеціально для тих, хто читає інтернет з телефонів, планшетів та інших не-комп'ютерів, викладаю скріншот «правильної» версії новини. З 8 липня «Знижки постійним клієнтам» можна буде підключити тільки на тарифі ULTRA, але всі умови знижок для вже діючих учасників програми залишаються в недоторканності. За простою фразою новини ховаються досить складні для розуміння механізми продовження і авто-продовження знижок, але про це ми поговоримо окремо. Для початку хочеться зрозуміти, звідки ця знижка взялася, яким шляхом розвивалася-мутувала і чим перестала влаштовувати оператора.

Історія питання

Знижки, акції, бонуси-розпродажі та інші, що радують споживача приємності виникають не на рівному місці. Мається на увазі (і рекламується), що вся ця благодать винаходиться і впроваджується для підвищення лояльності споживача і формування у нього вираженої прихильності бренду. Певною мірою це дійсно так, але майже кожна акція покликана вирішити і певну утилітарну завдання.

Певною мірою це дійсно так, але майже кожна акція покликана вирішити і певну утилітарну завдання

Навесні 2004-го року 15-відсоткову знижку в МТС вводили перш за все для утримання абонентів на контрактних тарифах. Тарифи «Джинс» викотили на ринок з деяким запізненням і ціни зробили на той час досить привабливими. За сукупністю споживчих якостей «Джинси» виявилися помітно краще за багатьох контрактних тарифів, і почалася активна міграція контрактних абонентів на «Джинс». Що, природно, оператора не влаштовувало. Тодішня «Знижка 15% на місцеві і мобільні виклики» на контрактних тарифах вирішувала два завдання: ціна «контрактної» хвилини ставала ближче до «джинсового», і одночасно блокувався перехід на тарифи «Джинс», так як в умовах надання знижки були прописані значні штрафи за перехід з контракту на prepaid.

У березні 2006-го року знижка отримала назву «Річний контракт», а в лютому 2009-го року відбулася епохальна подія: знижку «Прогресивний річний контракт» поширили в тому числі і на prepaid-тарифи без абонентської плати. Відповідно до нових умов «Прогресивний річний контракт» поширювався практично на всі діючі тарифні плани, в такому вигляді програма проіснувала до сьогоднішніх днів. Принципова різниця у вигляді абонентської плати між контрактними і prepaid-тарифом на той час уже сильно розмилася, тому в «Умовах» з'явилися терміни «Група тарифів 1» і «Група тарифів 2». Для «Групи 1» знижка є дійсно прогресивною (від 15% до 25%) і поширюється на всі вихідні дзвінки, для «Групи 2» складає лише 15% незалежно від стажу і поширюється тільки на дзвінки всередині мережі. «Прогресивність» контракту для тарифів «Групи 2» (prepaid-тарифи без абонентки) полягає в можливості отримання 15-відсоткової знижки в тому числі і на дзвінки регіональним абонентам МТС після шести місяців участі в програмі.

Друга принципова відмінність «Прогресивного річного контракту» випливає з поширення знижки на майже всі тарифи і полягає в фактично повну відмову від штрафних санкцій для «відступників». Теоретично санкції за «недолояльность» присутні, але дістати їх на свою голову можна лише при великому старанні. По крайней мере, на prepaid-тарифах - точно. Це логічно: 15% знижки тільки на дзвінки всередині мережі не є такою вже грандіозної щедрістю і не заслуговують суворої кари за непослух. Відповідно до «Умов» ми заплатимо 240 руб. за кожен місяць користування внутрішньо знижкою тільки в разі розірвання контракту або відмови від участі в програмі, перейти на будь-який інший тариф не забороняється. Навіть якщо «трапилося непоправне», договір розірвано і ДАП (Додаткова абонентська плата, тобто штраф) нарахована, то протягом 90 днів колишній абонент може заплатити штраф, а потім покаятися і укласти новий контракт. У цьому випадку оператор великодушно пробачить заблудшую овечку і поверне суму штрафу на рахунок. Без права зняття цієї суми «живими» грошима, але все одно гуманно.

По суті, «Прогресивний річний контракт» перетворили в доступну знижку практично без зобов'язань перед оператором, єдина умова - не розривати контракт. Напевно, це було правильним рішенням на початку кризового 2009-го року, коли оператори активно боролися за збереження своїх показників на прийнятному рівні.

Судячи з останніх тарифним подій, зараз в МТС більше стурбовані фінансовими показниками, і «Прогресивний річний контракт» - відмінний резерв підвищення прибутковості голосових послуг. Скасування знижки для всіх нових підключень (крім ULTRA) означатиме середнє зростання прибутку з нової «абонентської душі» відсотків на 5-7, і це без всяких непопулярних «оптимізацій» і підвищень цін. Власне, «перший дзвіночок» пролунав ще 11 травня під час запуску модифікованої версії тарифу « супер нуль », Який зараз оголошений« флагманським »і активно рекламується. Числа 24-25 травня нам повідомили про те, що надання 15-відсоткової знижки на новому флагмані не передбачено, почитати про це можна тут .

Техніка звернення зі знижкою

У новинному описі зазначено «Для діючих учасників умови не змінюються незалежно від їх тарифного плану». Отже, насамперед потрібно не полінуватися сходити в Інтернет-помічник і перевірити, чи підключена знижка. Якщо немає, то підключити, поки дають.

Оскільки заявлено «умови не змінюються ...», то що лежить зараз на сайті МТС версія «Умов» від 24 травня 2001-го року повинна бути останньою. І ця версія «Умов» повинна «умовно-довічно» діяти для всіх тих, хто підключив знижку до 8 липня. Документ цей можна взяти на нашому сайті тут , В майбутньому може стати в нагоді.

Процес підключення знижки автоматизували, це можна зробити одним простим дією в Інтернет-помічника. Але є одна маленька хитрість: продовжити участь самостійно через Інтернет-помічник ніхто не забороняє, але така можливість з'являється тільки на другий день після автоматичного відключення від програми по витікання року. І, зрозуміло, таке підключення з вимушеною паузою вважався «новим», абонентський стаж обнуляється і знову призначалася знижка 15%. Після 8 липня продовжити знижку через Інтернет-помічник вже не вийде, майте на увазі.

Втім, ніхто не забороняє за пару тижнів (не раніше, ніж за місяць) до закінчення терміну дії знижки відвідати салон-магазин або відправити факс із заявою на продовження, бланк заяви можна завантажити тут . На контрактному тарифі участь в програмі може автоматично продовжуватися, відповідний пункт в заяві є. Правда, при неактивності номери понад 120 (або навіть менше) днів контракт може бути розірваний, формально - за ініціативою абонента. І, теоретично, можуть нарахувати і спробувати стягнути штраф за період від дня чергового продовження знижки до моменту розірвання контракту. Але це навряд чи, судова практика за позовами такого роду для оператора невтішна.

У режимі авто-продовження знижки є ще одна потенційна «засідка»: при переході з контрактного тарифу на prepaid відвалюється не автівку-продовження знижки (на prepaid-тарифах воно не передбачено), а вся знижка цілком. Відновлювати доведеться через контактний центр або салон-магазин РТК, а там персонал швидко змінюється і вже через півроку після скасування загальнодоступною опції про неї ніхто не знає. Якщо сумніваєтеся в своєму дарі переконання, то включати авто-продовження знижки, скажімо, на MAXI Plus годі й говорити. Хіба мало, раптом нинішній RED Energy виявиться вигідніше нових, поки ще не з'явилися тарифів, і ви захочете на нього перейти зі збереженням знижки?

Однак чи збережеться сама можливість переміщення між тарифами зі збереженням знижки? Повної впевненості немає. Якщо обраний для переходу тариф передбачає надання знижки за старими «Умов», то при переході знижка відключатися не повинна, інакше це буде порушенням заявленого «Для діючих учасників умови не змінюються незалежно від їх тарифного плану». Чи буде відключатися на практиці, ми дізнаємося після 8 липня. При переході на нові тарифи (починаючи з останнього «Супер Нуль») знижка, природно, не збережеться. У будь-якому випадку, ніяких штрафних санкцій за будь-які переходи між будь-якими тарифами старі «Умови» не передбачають.

Що стосується нових «Умов» надання знижки, які повинні, по ідеї, з'явитися 8 липня, то гадати на кавовій гущі непродуктивно. Якщо в нових «Умовах» знову з'явиться пункт зразка 2004-го року про штраф за перехід на тариф, який не бере участі в програмі, то підключили знижку новим абонентам ULTRA при будь зміні тарифу можуть запропонувати доплатити по 570 руб. за кожен місяць користування знижкою. Повторюся, це тільки припущення, причому не дуже ймовірне. Висловлюю його в якості настійною рекомендацією утриматися від підключення знижки всім новим абонентам ULTRA після 8 липня. Як мінімум, до моменту появи нової версії «Умов» і ретельного вивчення цього документа.

перспективи

Взагалі кажучи, сильно гніватися на оператора за скасування програми знижок не доводиться. Мавр свою справу зробив, і його «йдуть», дарування знижок / бонусів - справа суто добровільна. До речі, про бонуси. Бонусна програма виховує в абонентах лояльність не гірше знижок, а оператору значно вигідніше. Адже знижка дозволяє абоненту витрачати менше, причому «тут і зараз». А бонус через місяць повертає частину вже витраченого, відчуваєте різницю? Позитивним є те, що бонусна програма буде розвиватися і розширюватися. Наприклад, вже пропонують за 700 балів безкоштовно підключити і безкоштовно ж користуватися протягом місяця послугою «Скрізь як удома».

Посилання по темі

Обговорення на форумі >>>

Сергій Потресов ( [email protected] )
Опубліковано - 01 липень 2011 р

Є, що додати ?! Пишіть ... [email protected]

Хіба мало, раптом нинішній RED Energy виявиться вигідніше нових, поки ще не з'явилися тарифів, і ви захочете на нього перейти зі збереженням знижки?
Однак чи збережеться сама можливість переміщення між тарифами зі збереженням знижки?
А бонус через місяць повертає частину вже витраченого, відчуваєте різницю?

Новости

Где купить бленда

На одной из семейных фотосессий, ребенок уронил мою бленду, они конечно же оплатили принесенный ущерб, но я не знал где купить замену именно такого качества. Поискал в интернете, но доставка долгая,

Держатель для iphone 5 в машину

Мобильный телефон - это то, без чего современная жизнь просто невооброзима, этот гаджет настолько уверенно и стремительно занял место в нашей жизни, что без него практически каждый буквально из дома

Игрушки на елку
Елка является одним из самых главных символов Нового года. Уже с наступлением декабря большинство людей начинает присматриваться к этим лесным красавицам, а в конце месяца практически каждая квартира


 PHILIP LAURENCE   Pioneer   Антистресс   Аромалампы   Бизнес   Игры   Косметика   Оружие   Панно   Романтика   Спорт   Фен-Шуй   Фен-Шуй Аромалампы   Часы   ЭКСТРИМ   ЭМОЦИИ   Экскурсии   визитницы   подарки для деловых людей   фотоальбомы  
— сайт сделан на студии « Kontora #2 »
E-mail: [email protected]



  • Карта сайта