31.05.2018
Дослідивши більше мільйона корпоративних абонентів, «Мегафон» придумав нову концепцію, яка адаптується під потреби будь-якого бізнесу
«Мегафон» запустив нову лінійку тарифів для корпоративних клієнтів «Керуй!». Це перший на ринку тариф-конструктор, створений на основі аналізу конкретних потреб бізнесу. Тарифи нової лінійки дозволяють вибрати потрібний обсяг послуг зв'язку в залежності від щоденних завдань кожного співробітника. Вперше на російському ринку користувачам корпоративного тарифу стане доступний Кешбек - накопичені бонуси можна витратити на підключення додаткових послуг.
ПОШТА, месенджери, хмарне сховище І НАВІГАЦІЯ НЕ «ЇДЯТЬ» ТРАФІК
Напередодні дня підприємництва в Росії аналітики «Мегафона» розкрили подробиці мобільного життя комерсантів з різних регіонів. Аналіз заснований на загальній інформації про тривалість мобільних переговорів, інтернет-апетити і географічних перевагах бізнес-абонентів компанії. Виявляється, в залежності від регіону, бізнесмени воліють більше говорити або качати через смартфон.
В результаті масштабного дослідження більш ніж мільйона корпоративних абонентів «Мегафон» створив нову лінійку тарифів «Керуй», яка враховує реальні потреби клієнтів з різним розміром і типом бізнесу.
На основі аналізу великих даних один з найбільших російських операторів виділив чотири моделі споживання і розробив чотири відповідних їм тарифу: для керівників бізнесу - «Керуй! Керівник », для ключових співробітників -« Керуй! Менеджер », для співробітників, які проводять більшу частину часу на робочому місці, -« Керуй! Спеціаліст », а також для тих, хто більшу частину часу перебуває поза офісом, -« Керуй! Експерт ».
Тепер клієнт може легко вибрати один з тарифів для кожної категорії співробітників, а також при необхідності, продовжувати індивідуальну налаштувати необхідне співвідношення «хвилини-гігабайти», залишаючись в рамках обраної абонентської плати. Поряд з традиційними послугами, включеними в кожен з тарифів (хвилинами, трафіком і СМС), нова лінійка має низку відмінних переваг.
Наприклад, у вас логістична компанія і частина її співробітників - водії, які в основному телефонують і пишуть повідомлення, ніж сидять в інтернеті. І якщо раптом в рамках тарифу їх хвилини ось-ось закінчаться, вам не варто переживати: досить в кілька кліків в особистому кабінеті переналаштувати опції всередині їх тарифу на користь голосового зв'язку. Для цього необхідно обміняти гігабайти на хвилини. При цьому ніякої доплати, все в рамках обраного тарифу.
«Не можна не відзначити, що в самому економічному варіанті« Керуй! Спеціаліст »вже в тарифі закладено 600 хвилин, 10 гігабайтів і 300 СМС. І це всього за 400 рублів на місяць », - підкреслила директор з розвитку корпоративного бізнесу« Мегафон »Наталія Талдикін. - У кожного є можливість налаштувати набір функцій під себе, виходячи з особистих потреб. Наприклад, для співробітників, які проводять багато часу на зустрічах, ми включили в тариф більше голосового та інтернет-трафіку, а для тих, хто працює в офісі, зробили акцент на месенджерах і пошукових системах ».
У компанії підкреслюють: незважаючи на специфіку роботи різних категорій співробітників, в кожен з чотирьох тарифів включений безлімітний трафік на необхідні для сучасного бізнесу сервіси, користуватися якими можна без додаткової плати. Серед них - месенджери, пошта, хмарні сховища і навіть навігація.
КОМЕРЦІЙНІ ДАНІ НАДІЙНО ЗАХИЩЕНІ
«Мегафон» виявив гостру потребу серед абонентів в спілкуванні під час відряджень за кордон. Завдяки цьому в тарифі «Керуй! Керівник »є спеціальна опція, яка дозволяє клієнту використовувати пакет безкоштовних вхідних дзвінків в Європі. Уявіть, ви вирушили на переговори в одну з країн Старого Світу, при цьому продовжуєте координувати роботу колег по голосового зв'язку, без ризику розщедритися за роумінг.
Але і це ще не все. Вперше вітчизняний стільниковий оператор повертає на особовий рахунок клієнта 7% від щомісячних мобільних витрат!
«Орієнтуючись на бажання клієнтів,« Мегафон »першим на ринку корпоративних тарифів повертає клієнтам 7 відсотків від щомісячних витрат на абонентську плату тарифів лінійки« Керуй! », - продовжила Талдикін. - Клієнти можуть витратити Кешбек на додаткові послуги для розвитку свого бізнесу. При цьому отриманий Кешбек не згорає та, а накопичується щомісяця ».
Надалі «Мегафон» планує розширювати спектр можливостей для використання накопиченого Кешбек, доповнюючи програму власними і партнерськими рішеннями, а поки в компанії зосередилися на зручних сервісах для бізнесу.
Так, в тарифах «Керуй! Менеджер »і« Керуй! Керівник »включено« Мобільний хмара », що дозволяє зберігати персональні і комерційні дані в захищеному хмарі, доступному з будь-якого пристрою. Також з урахуванням важливості захисту всієї інформації при веденні ділової переписки та вирішенні бізнес-питань по електронній пошті з мобільних пристроїв в тарифи включений новий сервіс «МегаФон.Антівзлом», який гарантує захист переданих даних.
Ще одна корисна функція - «Персональний бюджет». Даний сервіс дозволить роботодавцю не платити за сторонні послуги, якими хочуть скористатися співробітники, підключені до корпоративного тарифу, що дозволить використовувати мобільний телефон працівникам і для особистих потреб, але при цьому позбавляє від необхідності заводити кілька сім-карт.
«Три роки тому« Мегафон »представив найперший тариф-конструктор, який був високо оцінений експертами і клієнтами, - прокоментувала директор з розвитку корпоративного бізнесу« Мегафон ». - Зараз ми запускаємо нову пропозицію, яке буде корисно і актуально кожному представнику малого і середнього бізнесу. Ми з натхненням цілями і завданнями наших клієнтів, і я впевнена, що з новою лінійкою «Керуй!» Від «Мегафона» наші клієнти відкриють нові можливості для розвитку своєї справи ».
На правах реклами
Дізнавайтеся подробиці на сайті або в центрі обслуговування клієнтів за адресою: м Казань, вул. Камала, 4а
18+