Статьи

#londoncalling

Друзі, своїми враженнями від поїздки в Лондон з Вами хоче поділитися керівник відділу аксесуарів Concept Group - Маргарита Лозівська. Зустрічайте!

Лондон! Лондон! Безумовно, якщо це ваш перший візит, то очікування неминучі. Кожен побував в цьому «сонячному» місті хоч раз - не забуде своє перше враження. Сьогодні я поділюся з вами своїми нотатками щодо мого недавнього перебування в столиці Великобританії і моди, за сумісництвом. Почати треба звичайно з очікувань: Автобуси - величезні і червоні? Звичайно! Таксі зручні, а таксисти скоріше схожі на професорів, ніж на водіїв? Так точно! Все дуже дорого? І, та й немає (моя порада ознайомитися з порадами бувалих мандрівників, в Лондоні, як і всюди, «місця знати треба»).

Тепер по порядку:

ЦИТАДЕЛЬ моди. Мені пощастило побувати в одному з трьох головних офісів компанії WGSN. Кожен поважаючий себе модник знає назву цього інноваційного онлайн ресурсу, хоч в основному він і орієнтований на фахівців в області моди (штаб-квартири в Лондоні, Нью Йорку та Шанхаї). Атмосфера: просторий офіс в самому центрі міста, що важливо, з приголомшливою «модною бібліотекою». Ніяких кабінетів, робота ведеться в сучасному «open space». Відразу кидається в очі ідеальний порядок на столах, нічого крім комп'ютера і чашки! Воістину фен-шуй. А що у вас на робочому столі?

Після 3-х годинного тренінгу з регіональним менеджером Ельвірою і головним менеджером по роботі з клієнтами Chris Browing (див. Фото, він посередині) мене познайомили з чарівною дівчиною Claire Foster керівником відділу взуття та аксесуарів. Яка приємна зустріч з колегою і скільки натхнення! Треба зауважити, це саме вона пише репортажі про новітні тренди. Вона поділилася з Concept club деякими секретами. Гуру модного світу, неповторна Suzy Menkes, ми зустрілися і з нею. Занурена в роботу, ще б пак, адже це переддень сезонних показів (через 3 дня почалася London Fashion Week). Треба відзначити, що, незважаючи на те, що Concept Club співпрацює з WGSN дуже давно, особисте спілкування зі співробітниками компанії дозволило мені дізнатися масу всього нового про роботу сайту, так що якщо будуть питання - звертайтеся!

ФРОНТ Шопінг. Кого здивуєш звичайної прогулянкою по магазинах, це вже не цікаво. Рекомендую почати з "windows shopping-а". А саме - «зацените» вітрини, не дарма ж стільки професіоналів (візуальний мерчендайзинг) ламають голову, чого б такого придумати в новому сезоні. До того ж, це досить безпечний для вашого гаманця вид відпочинку. Як не дивно, вітрини Лондонських магазинів не стали для мене одкровенням, набагато більше мене вразили креативні рішення дизайнерів в Мілані або Нью-Йорку. Але, можливо, це лише мої смакові переваги. Тут все досить просто, лаконічно, манекени в нехитрих позах демонструють нам останній тенденції осені. Але, ось всередині нас чекає таки свято! «Купи мене!» - кричить кожна річ. Особливість практично всіх лондонських чекає-таки магазинів (я зараз маю на увазі окремі бренди, а не торгові комплекси), є складні, «закручені» планування. В середньому десь по 3-4 зони, тобто примірювальну треба ще пошукати. Так, наприклад, в Top Shop, можна прямо в центрі магазину несподівано наштовхнутися на кафе зі здоровою їжею, або зробити манікюр (що дуже зручно для зайнятих панянок). Крім захоплюючого проведення часу є і мінуси, можу сказати чесно, кілька разів блукала по колу, щоб знайти вихід. Що стосується розкладів, то все дуже звично: в основному магазини відкриваються не раніше 10-ти, а закривають свої двері для відвідувачів приблизно з 7-9 годин вечора.

Ось короткий список магазинів, які я відвідала і рекомендую вам: Top Shop, River Island, All Saints, Zara, H & M, Bershka, Mango, Stradivarius, Next, Primark, Dorothy Perkins, & Other stories, Levis, Massimo Dutti, Mark & ​​Spencer, Gap, American Apparel, Esprit, Monsoon, Selfridges & Co, John Lewis, Wallis, Karen Millen, TTMax, Debenhams, House of Fraser, Diesel (Oxford і Regent street) і, звичайно, все бутики на Bond і New Bond Street (може, що забула) . А також нескінченну кількість маленьких магазинчиків невідомих мені британських дизайнерів.

Хочу відзначити концептстор бренду Anthropologie - побувавши один раз повернешся обов'язково. По-перше, оформлення просто приголомшливе, ніби не в магазин заходиш, а до когось в гості на чашку чаю. Затишна обробка деревом, безліч деталей і, звичайно, жива «зелена стіна» і нескінченні сходи. Але найголовніше аксесуари, ціни звичайно кусаються, але це того варте!

ЛЮДИ. Street Fashion. Ваш Лондон, це той район, в якому ви перебуваєте. Різні частини міста, різний настрій, різні люди. Цікаво, що ці самі райони часом знаходяться по сусідству. Лише пара зупинок на автобусі, а відчуття, що ви на іншій планеті!

Планета номер один - Mayfrain. Тут все в упереміш: туристи і шопоголіки одягаються зручно і практично, «карта в зуби» і вперед. Далі рухаємося в напрямок до Soho тут вже відчувається, що ти в Лондоні, купа пабів, завсідники яких, товариші в ділових костюмах, часом прямо викочуються на вулиці вечірнього Лондона. Типова нічне життя європейської столиці, цей район сповнений розпалених компаній, що курсують з одного пабу в інший. Тут же і china town де можна покуштувати китайської кухні, а за кутом, ось уже воістину місто контрастів, можете подивитися мюзикл «Знедолені». А тепер саме «смачне», це звичайно Camden Town і Camden Market (відкритий 1972 року). Хоч мені і вдалося побувати там лише у вечірній час, але це воістину місце для справжніх цінителів стилю (і мода тут ні до чого). Одягатися тут треба у щось незвичайне, а краще створене своїми руками, знайдене на ринку або час, що залишився у спадок від пра-бабусі. Хочу зауважити, що місцева громада зовсім не виглядає як збіговисько міських божевільних, вони виглядають дійсно круто! Це мікс стильових напрямків та епох: сюди приїжджають любителі бурлеску, готики, латексного фетишизму, рокабілі 50-х, панку, хіпі та багато інших. Camden Market - це вічний карнавал, неослабний пульс істинної моди і стилю, це постійний рух. Незліченні лотки, навіси і магазинчики, кафе і ресторани, тату-салони і лавки лахмітників. Хочете поринути в інший простір, «подивитися на людей і себе показати», а найголовніше як сувенір купити нереальні бутси і дивну сумку. Те, як говориться: Welcome!

Хочу зазначити, що в цілому молодь одягається практично і по місцевій погоді (дощ-сонечко-дощ-дощ-противна мряка). Але! Що не могло мене не порадувати, так це різноманітність і ОБОВ'ЯЗКОВЕ наявність аксесуарів. По-перше, «вся справа в капелюсі», стильний головний убір бути невіддільною частиною образу. Немає капелюхи? Величезний шарф з божевільним принтом теж підійде. Якщо окуляри, то тільки яскраві з широкою оправою, і якщо форма, то кругла, як у кота Базиліо. І, звичайно, присутність вантажного елемента. Нехай це буде брошка з блошиного ринку, або сумка, яку явно хтось носив до вас, але це «неповторна родзинка» вашого лука! Що стосується прикрас, тут панує ера металоконструкцій. Квіточки і перлове намисто в шкатулку, гайки і пластини на шию! - девіз такий. Взагалі, такого багатого вибору аксесуарів я ніде не зустрічала, на будь-який смак, від самої справжній класики до повного божевілля. У цьому вся Англія!

V & A museum. Мені пощастило відвідати один з найбільш відомих в Лондоні музеїв Victoria & Albert Museum, а подвійно мені пощастило, тому що там проходила виставка British Fashion 1980. Чесно кажучи, там постійно проходить щось грандіозне! Всілякі інсталяції, семінари, покази і все це - безкоштовно! При всьому різноманітті залів і представлених колекцій, музей дуже компактний. Мені вистачило близько 2,5 годин, щоб все спокійно обійти, включаючи чарівний внутрішній двір з озером. Один із залів, в якому я провела найбільше часу, причому з неприхованим захопленням, це Jewelry Hall. Більш повного уявлення про історію прикрас отримати просто не можливо. Я зовсім забула, що спочатку жіночі прикраси носилися як обереги під час вагітності і подальшого материнства, захищаючи від хвороб і інших гидот маму і малюків. Ну, і звичайно, як символ любові і заміжжя, наприклад, з зображення улюбленої і т.д. Так само як символ віри в різні вищі сили, в пам'ять про минулих і ін. Але найголовніша функція прикрас «на віки вічні" - демонстрація соціального статусу, знатного походження, «цяцьки» - це спосіб виділитися з натовпу.

Що стосується самої виставки British Fashion 1980, розповісти тут щось складно, це треба бачити! Звичайно, фотографувати там було строго заборонено, але ... см фото нижче. Перерахую кілька з представлених на виставці напрямків: це High Camp, Customized, Glam Fetish, Rave і багато-багато інших, які так недавно були сучасністю і, ось, вже стали історією. Історією гідної експозиції в музеї Вікторії і Альберта. Яскраві костюми того часу, як нагадування про минулих божевільних 80-х, про бунтарском дусі, клубах, божевільних вечірках і показах мод, на яких манекенниці падали, танцювали, співали, витворяли казна-що! Найбільше звичайно вражає значення особистості в моді, і це не тільки дизайнери. Величезний вплив на формування стилю і тенденцій 80-х надали музиканти, актори, шоумени, режисери, тусовщики і просто епатажні особистості. В даний час, як ви знаєте, 80-е один з найбільш яскравих трендів. Надихаючись досвідом попередніх поколінь, чи не хочете ви сказати своє слово в моді? Concept Club пропонує вам масу інструментів, за допомогою яких ви можете створити свій унікальний образ, або ж скористатися порадами наших стилістів.

І на останок….

Осінь, це завжди трохи «осінь», тому і колекції представлені в стриманій колірній гамі, але все таке тепленьке, з великою в'язкою. Я, до речі, не шанувальник об'ємних убрань і балахонів, але це тренд. Повертаючись до теми Лондона, одягаючи улюблене пальто або кардіган, не забудьте про свою «родзинку» (вінтажна брошка, велике кільце, яскравий шарф і т.п.)! Так що є хороший шанс зігрітися - прикрасьте ваш осінній look яскравими аксесуарами.

Рев'ю підготували: Маргарита Лозівська, керівник відділу аксесуарів Concept Group за сприяння Анни Анісімовій.

Почати треба звичайно з очікувань: Автобуси - величезні і червоні?
Таксі зручні, а таксисти скоріше схожі на професорів, ніж на водіїв?
Все дуже дорого?
А що у вас на робочому столі?
Немає капелюхи?
Надихаючись досвідом попередніх поколінь, чи не хочете ви сказати своє слово в моді?

Новости


 PHILIP LAURENCE   Pioneer   Антистресс   Аромалампы   Бизнес   Игры   Косметика   Оружие   Панно   Романтика   Спорт   Фен-Шуй   Фен-Шуй Аромалампы   Часы   ЭКСТРИМ   ЭМОЦИИ   Экскурсии   визитницы   подарки для деловых людей   фотоальбомы  
— сайт сделан на студии « Kontora #2 »
E-mail: [email protected]



  • Карта сайта